L'alumnat

El nostre alumnat és el centre de l’aprenentatge

en els tallers Imagina’t organitzats per intel·ligències múltiples i internivells a l’ESO.

El treball

Fem treball cooperatiu amb l’alumnat

en els projectes plurilingües de 8 hores a la setmana fonamentats en el mètode AICLE i ABP (aprenentatge en problemes).

Vincle emocional

Les emocions i les motivacions

treball de la resiliència i del vincle emocional entre tutor i alumnat a la tutoria Escolta’m.

Personalització de l'aprenentatge

En les diferències individuals

personalitzem l’aprenentatge quant a capacitats, relacions interpersonals i intrapersonals, habilitats, interessos i motivacions.

L'esforç

Premiem l’esforç del treball diari

a través del carnet per punts i les sortides premi trimestrals.

L'avaluació

És una eina d’aprenentatge

en l’ús de rúbriques com a eina d’avaluació, autoavaluació i coavaluació.

Connectem coneixements

Fem treball competencial

en el treball globalitzat per a l’adquisició de competències bàsiques per a la vida: aprenentatge útil, significatiu i transferible.

Compromisos INS Mont Perdut

Compromisos INS Mont Perdut

L’alumnat de 4t ha estat fent un taller de 8 hores durant les sessions de tutoria organitzat per la Fundació Guné,  Recreem el món – Drets humans i gènere, i aquest n’ha estat el resultat. Una de les activitats ha estat elaborar uns compromisos.

CARNESTOLTES

CARNESTOLTES

Malgrat la pluja, ens ho hem passat bé! Gràcies, comissió de festes per tota...
MUSEU EGIPCI

MUSEU EGIPCI

L’alumnat de projectes sol de 1r d’ESO ha muntat una exposició sobre l’antic Egipte. L’exposició restarà oberta fins el dia 4 de març per si desitgen visitar-la.   ...
THALES I LA PIRÀMIDE DE KEOPS

THALES I LA PIRÀMIDE DE KEOPS

A projectes Sol de 3r estem treballant com Thales va aconseguir mesurar l’altura de la gran piràmide de Keops i hem decidit fer una representació de com Thales va aconseguir que no li tallés el faraó el...